بن غفیر صدور مجوز حمل سلاح را پنج برابر کرد!

پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 11:49
https://iswnews.com/?p=88342

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل به بهانه تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست دستور داد تا مجوز حمل سلاح برای شهرک‌نشینان به پنج برابر افزایش یابد.

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل دستور داد تا مجوز حمل سلاح شخصی شهرک‌نشینان از حدود ۲ هزار به ۱۰ هزار در ماه به ویژه برای ساکنان صهیونیست در کرانه باختری افزایش یابد.

بر اساس اعلام شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ایتمار بن غفیر از شعبه صدور مجوز حمل سلاح در وزارت امنیت داخلی درخواست کرد تا صدور مجوز حمله سلاح برای شهرک‌نشینان را با سرعت بیشتری انجام دهد.

ایتمار بن غفیر در اوایل ماه جاری و پس از عملیات‌های ضد اسرائیلی در قدس اشغالی بیان داشت: “ما سیاست مسلح کردن اسرائیلی‌ها را به زودی تغییر می‌دهیم. به باور ما هر اسرائیلی باید اسلحه داشته باشد.”

با افزایش حوادث امنیتی در کرانه باختری، قانون انجام مصاحبه برای دریافت مجوز حمل سلاح برداشته شده است و افسران ذخیره ارتش و ماموران زندان‌ها رژیم اسرائیل، مجوز حمل سلاح شخصی دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته‌های اخیر، علی‌رغم عملیات‌های مستمر نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی، شاهد عملیات عوامل مقاومت علیه صهیونیست‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید:
عملیات در قدس اشغالی؛ ۸ صهیونیست کشته شدند
وقوع دومین عملیات ضد اسرائیلی در قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته + ویدیو

طرح افزایش صدور مجوز حمل سلاح برای صهیونیست‌ها به این خاطر مطرح شده است که عملیات‌های انفرادی فلسطینی‌ها در کرانه باختری به سختی توسط نیروهای امنیتی اسرائیل قابل شناسایی، رصد و مهار است. مقامات ارشد و دستگاه‌های امنیتی این رژیم نیز با اشراف بر این موضوع، سعی دارند تا با افزایش تسلیح شهرک‌نشینان صهیونیست، از عملیات‌های انفرادی فلسطینی‌ها جلوگیری کرده یا دستکم تلفات این نوع عملیات‌ها را به حداقل برسانند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.