به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی عملیات ضد اسرائیلی در تل آویو، دستکم یک صهیونیست و یک تبعه خارجی کشته و بیش از شش نفر زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عبری، یک فرد فلسطینی با استفاده از اسلحه “کارلو” به سوی تعدادی از صهیونیست‌ها در تل‌آویو شلیک و آنها را زخمی کرد. یکی از دو کشته این حمله تبعه ایتالیایی است. همچنین عامل عملیات در پی تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل جان باخته است.

ماهر مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیان داشت: عملیات قهرمانانه تل آویو را تبریک گفته و تاکید می‌کنیم این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تعرض و تجاوزات مکرر علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی بود.

در همین رابطه، داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز اظهار داشت که دشمن صهیونیستی در پراکندگی میادین مقاومت و جداسازی آن‌ها از یکدیگر متحمل شکست فجیعی شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تا این لحظه هیچگونه اطلاعاتی اعم از اسم و تصویر افراد کشته شده در این عملیات را منتشر نکرده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عبری، مجری عملیات امشب در تل آویو “یوسف احمد سلیمان ابو جابر” از ساکنان کفر قاسم در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ است.

شایان ذکر است این دومین عملیات ضد اسرائیلی طی ۲۴ ساعت اخیر می‌باشد. ساعاتی قبل نیز در نتیجه عملیات مسلحانه جوانان فلسطینی در منطقه غور اردن، دو صهیونیست کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

تصویری از کارت شناسایی عامل عملیات
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. گپ شنبه, ۱۹ فروردین, ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

    با تشکر از بچه های تحولات بابت اطلاع رسانی تان اما عملیات غور که حداقل ۲ کشته و یک ذخمی برجای گذاشت را تو سایتتون هنوز نذاشتین

    پاسخ
    1. Wahriz سه شنبه, ۲۲ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

      سلام در روزهای گذشته منتشر شد. به این لینک مراجعه کنید. https://iswnews.com/91819

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.