به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” بیش از ۱۶۰ هزار صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هفدهمین هفته پیاپی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

هزاران شهرک نشین در ۹ اردیبهشت ماه در شهر تل‌آویو و چند شهر دیگر سرزمین‌های اشغالی علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نتانیاهو تظاهرات کردند.

این تجمعات پس از آن برگزار شد که چند روز قبل ده‌ها هزار نفر از حامیان کابینه بنیامین نتانیاهو به خیابان‌ها آمده و از طرح جنجالی اصلاحات قضایی حمایت کردند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عبری زبان، وضعیت دوقطبی حاصل‌شده از طرح اصلاحات قضایی بر سرزمین‌های اشغالی حاکم است و حامیان نتانیاهو با آمدن به خیابان‌ها به دنبال آن هستند تا موازنه قدرت را به کابینه بحران زده او بازگردانند.

شایان ذکر است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در ۷ فروردین ماه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد اما تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تجمعات که در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نتانیاهو برپا شده، اکنون وارد هفدهمین هفته متوالی شده است.

بیشتر بخوانید:
نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!
تظاهرات هزاران نفر در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.