تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 14:37
https://iswnews.com/?p=93548

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هجدهمین هفته پیاپی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

هزاران شهرک نشین در ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر تل‌آویو و چند شهر دیگر سرزمین‌های اشغالی علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نتانیاهو تظاهرات کردند.

در همین رابطه، شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که سازمان‌دهندگان تظاهرات علیه اصلاحات قضایی در سرزمین‌های اشغالی با زیر سوال بردن صحت اظهارات ائتلاف کابینه در خصوص مرگ این اصلاحات، خواهان اتخاذ مواضع قاطع در مذاکراتی که این هفته با کابینه بنیامین نتانیاهو برگزار می‌شود، شدند.

علی‌رغم اعلام اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم، سازمان‌دهندگان تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو، گزارش‌های منتشر شده در خصوص توقف اصلاحات قضایی را باور نکرده و نمی‌پذیرند که کابینه نتانیاهو تصمیم خود برای تداوم روند قانونگذاری آن را کنار گذاشته باشد.

گفتنی است تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تجمعات که در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نتانیاهو برپا شده، اکنون وارد هجدهمین هفته متوالی شده است.

بیشتر بخوانید:
تظاهرات بیش از ۱۶۰ هزار صهیونیست علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی
نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.