ناآرامی در عدن اوج گرفت (ویدیو)

یکشنبه 11 تیر 1402 - 13:06
https://iswnews.com/?p=97573

شهر عدن از شامگاه روز جمعه وارد فاز دیگری از ناامنی و درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح و فرماندهان قدرت طلب شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” به نقل از منابع محلی، نیروهای حزام الامنی در ۹ تیر ماه، پس از شکایت یک زن به پاسگاه منطقه المعلا به دلیل آزار و اذیت توسط فرزند یکی از فرماندهان امنیتی عدن، به سمت خانه این شخص رفتند. این اقدام منجر به خشونت و درگیری بین طرفین شده و یکی از نیروهای حزام الامنی به ضرب گلوله این فرمانده امنیتی زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان کشته شد.

پس از این اتفاق، نیروهای حزام الامنی برای بازداشت و مجازات این فرمانده امنیتی به محل سکونت وی مراجعه کردند که این بار فرمانده امنیتی توسط نیروهای حزام الامنی کشته شد.

این حادثه منجر به تداوم هرج و مرج در شهر عدن شده و تاکنون یک انبار تسلیحاتی متعلق به نیروهای حزام الامنی در منطقه الشعب منفجر شده و یک رستوران در مدیریت کریتر دچار آتش سوزی شده است.

شهر عدن از شامگاه جمعه شاهد درگیری های خشونت آمیزی بوده است که نشان‌دهنده هرج و مرج امنیتی در مناطق اشغالی یمن است که علل آن ریشه در فشارهای اقتصادی و ناتوانی دولت مستعفی یمن در حل مشکلات سیاسی و امنیتی دارد.

ویدیو: انفجار انبار تسلیحات و مهمات نیروهای حزام الامنی در منطقه الشعب
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.