عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ یک صهیونیست کشته شد

شنبه 14 مرداد 1402 - 23:17
https://iswnews.com/?p=100498
تصاویری از محل عملیات ضد اسرائیلی در تل آویو

در نتیجه حمله مسلحانه یک جوان فلسطینی به گروهی از نیروهای امنیتی صهیونیست در شهر تل‌آویو، دستکم یک صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یک جوان فلسطینی در ۱۴ مرداد ماه، گروهی از صهیونیست‌ها را در شهر تل‌آویو هدف تیراندازی قرار داد. دقایقی پس از حادثه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو، چهار نفر از نیروهای امنیتی مسلح وابسته به شهرداری تل‌آویو را مورد هدف قرار داد که سه نفر از آنان زخمی شده و حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است. ساعاتی پس از عملیات، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند حین امیر، یکی از نیروهای امنیتی شهرداری تل آویو که در عملیات امروز در تل آویو زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

تصویری از حین امیر

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که عملیات تیراندازی امروز در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تل آویو و در نزدیکی محل برگزاری تظاهرات هفتگی اسرائیلی‌ها علیه اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو انجام گرفته است.

طبق اعلام رادیو ارتش اسرائیل، عامل این عملیات از اعضای جنبش جهاد اسلامی بوده است. گفته می‌شود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از نزدیک در جریان این عملیات ضد اسرائیلی قرار گرفته است.

در همین رابطه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات تل‌آویو، تاکیدی بر وحدت میادین و ادامه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری بود.

در پی عملیات تیراندازی امروز در تل آویو، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، سطح آماده‌باش نیروهای خود در ایست بازرسی‌های کرانه باختری را افزایش داده است.

شایان ذکر است در ۲۵ تیر ماه نیز یک جوان فلسطینی، گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی را در ایست بازرسی تقوع در جنوب کرانه باختری مورد هدف قرار داد که طی این عملیات، دستکم سه اسرائیلی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در جنوب کرانه باختری؛ سه صهیونیست زخمی شدند

لحظات اولیه وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو و شلیک نیروهای پلیس به سمت مجری عملیات
تدابیر امنیتی شدید پلیس رژیم صهیونیستی در محل وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.