تداوم تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

یکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:24
https://iswnews.com/?p=101045
تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در تل‌آویو

هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۳۲ مین هفته پیاپی در تل‌آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران شهرک نشین صهیونیست در ۲۱ مرداد ماه در خیابان شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

پیش‌نویس طرح اصلاحات قضایی که توسط کابینه بنیامین نتانیاهو پیشنهاد شد، موجب ایجاد اختلاف شدید در رژیم صهیونیستی شد؛ اعتراضاتی که به ارتش این رژیم نیز رسیده و باعث آغاز موجی از سرپیچی‌ها شده است.

در پی امتناع از خدمت هزاران نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آسیب وارد شده به توانمندی و کارآیی ارتش و نیروی هوایی قابل اصلاح نیست و هر لحظه هم گسترده‌تر می‌شود.

شایان ذکر است تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تجمعات که در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نتانیاهو برپا شده، اکنون وارد ۳۲ مین هفته متوالی شده است. نخست وزیر رژیم اسرائیل در ۷ فروردین ماه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد اما تظاهرات صهیونیست‌‎ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.