امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران: خداوند را شاکرم که بخشی از سپاه حضرت ولی عصر(عج) توانست با افتخار و سربلندی در عراق شکل بگیرد.

إف۱۶های عراق با دستور حیدر عبادی نخست وزیر و‌ فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور مواضع داعش در خاک سوریه را بمباران کردند.

طبق اخبار و تصاویر منتشر شده، نیروهای هوایی عراق با دستور عبادی و با هماهنگی کشورهای سوریه، ایران و روسیه مواضع داعش در خاک سوریه را دیروز پنجشنبه مورد هدف قرار دادند.

این در حالیست که نشست چهار جانبه‌ای با حضور فرماندهان نظامی کشورهای عراق، ایران، سوریه و روسیه دیروز در بغداد برگزار شد .

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران در این نشست اظهار داشت؛ ائتلافی که با حضور چهار کشور ایران، عراق، سوریه و روسیه تشکیل شده در شکست داعش نقش تاثیرگذاری داشته است.

حاتمی که روز چهارشنبه در سفری دو روزه وارد بغداد شده بود با حضور در ستاد فرماندهی حشدشعبی با ابومهدی المهندس دیدار و گفتگو کرد.
حاتمی در این دیدار افزود؛ خداوند را شاکرم که بخشی از سپاه حضرت ولی عصر(عج) توانست با افتخار و سربلندی در عراق شکل بگیرد.

لازم به ذکر است نیروهای مشترک عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان در حال پاکسازی این مناطق از بازماندگان احتمالی و تله‌های انفجاری به جا مانده از داعش هستند.

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سران جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹

    واقعا کی فکرش رو میکرد اینطوری بشه؟؟ طوری بنیان دشمنی یعنی صدام بدست خود آمریکا از بین فره و طوری بچرخه که عراق به نفع ما بمباران کنه و طرح اعتلاف نظامی پیش بیاد و….زمان جنگ آخر شعارمون بود کربلا داریم میایم!! اون موقع فکرم از کلاشی که دستم بود فراتر نمیرفت اما حالا ببین چی شد!!! بخدا اگر کل عراق رو اون زمان آزادم میکردیم اینطوری نمیشد بهتر از آمریکا میخواستیم خرج کنیم؟

    پاسخ
    1. محمد جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

      کاری که برای خدا انجام بشه خدا خودش کفالت بنده‌اش رو بعهد گرفته:

      مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
      ربنا انت مولانا فانصرنا علی القوم الکافرین

    2. ناشناس شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

      دوست عزیز، آمریکا مجبور به اینکار شد، مهمترین دلایل۱- جمعیت عمده شیعه و یکدست بودنشون، البته تا حدودی، ۲-نفوذ ایران و حرف شنوی شیعیان از ایران،۳- چند دستگی و اختلافات اهل سنت شمال عراق و مزخرفات قومی قبیله ای، ۴- هماهنگی بیشتر کردها با ایران، ۵- کمین های مداوم و تعداد بالا و به تبع آن افزایش تلفات ارتش آمریکا، بوسیله نیروهای حزب الله عراق، همه اینها بعلاوه چندین مورد دیگه، یعنی اینکه دوست عزیز امریکا مجبور بود عراق و به شیعیان بسپاره

    3. سران یکشنبه, ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

      چه فرقی میکنه برادر جون مگر من گفتم امریکا مجبور نشد اینا غیر از زبان زور رو نمیفهمن . من گفتم این تغییر نسبت به دوران جنگ حقیقتا باور نکردنیه خواب همچین روزی رو هم تو جبهه ها نمیدیدیم.
      مهم اتفاقیه که افتاده و پیروزی و نفوذ چشمگیر ما علی رقم اون همه کمک عظیم به صدام بعدش همم خرج های کمر شکن در عراق اما اخرش مجبور به خواست ما شدن و پازل خدا رو تکمیل کردن.

  2. محسن جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

    خواهشا اگر اخبار یمن رو می گذارید سانسوری در کار نباشه
    از سقوط میدی هم خبر بگذارید

    پاسخ
    1. Mirza شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

      درخبرها به سقوط میدی اشاره کردیم

  3. محمد(ل ن) جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

    حرکت بی نظیری
    ان شاء الله به زودی یمن و بحرین هم به این اتحاد اضافه بشه.

    پاسخ
  4. ناشناس شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

    آمریکا عراق رو به شیعیان داد
    این حقیقته
    میتونس دوباره با مجهزکردن وآموزش و قدرت خودش حکومت روبه سنیهابده وازشون حمایت کنه باکمک کشورهاهمسایه

    درافغانستان هم همینطور ،باورکنید اگه آمریکابره اوضاع بدترمیشه، به نفعمونه که باشه
    پاشواز افغانستان بزاره بیرون ،طالبان والقاعده وداعش میخورن اونجارو ومثل زمان حکومت طالبان هرروز درگیری مرزی داریم

    دررابطه بااین حمله هم خیلی تابلو هست که باآمریکاهم درهماهنگی بودن که یه وقت مشکلی برای هواپیماهای عراقی پیش نیاد ،با ورود ناشناسانه و غیرارادی به شرق فرات گرچه که دولت عراق متحدآمریکاهست

    آمریکادرعراق حضورداره و کارهای اطلاعاتی زیادی با ارتش عراق انجام میدن

    پاسخ
    1. شایان کریمی یکشنبه, ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

      عزیز جان هدف اصلی بخصوص مربوط به اینده امریکا در افغانستان تکمیل نگه داشتن محاصره چین هست وگرنه چه کسی در حال انتقال داعش به افغانستان هست غیر از همان کسی که در اگاهی کامل و دقیقش نفت داعش فروخته میشد همچنین با همکاری و اگاهی کاملش تجهیزات به داعش و سایر گروه های تروریستی میرسید همان کسانی که اخیرا لخت و عریان گفتند سقوط بغداد به دست داعش اوج موفقیت نقشه ما در عراق بوده ست و….چه کسی از همان زمان هجوم جلوی نابودی کامل طالبان و القائده را گرفت که هیچ ان را در کل منطقه پراکنده نیز نمود و تسلیح کرد.
      چاره دیگری نداشت امریکا برای عراق هفت هزار میلیارد دلار هزینه مستقیم شوخی نیست بیاد بیاورید انتقاد های دو برابر کردن بدهی امریکا به دست بوش و صد ها فشار داخلی و خارجی و اقتصادی به امریکا. بنظرتان اگر امریکا میتوانست جلوی این کار با حضور روسیه و ایران را نمیگرفت اگر میتوانست جلوی ذره ذره نفوذ ایران را نمیگرفت؟؟ پانصد برابر ایران در عراق خرج کردند انتظار دارید حتی کار اطلاعاتی هم نکنند؟

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.