رسانه‌های عبری زبان از حمله راکتی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهر ماه، شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

در پی این حملات راکتی گسترده، آژیر خطر در مناطق تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمد. منابع عبری زبان اعلام کردند که بسیاری از شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی زیر باران حملات راکتی مقاومت قرار دارد و آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا شمال به صدا درآمده است.

آتش‌سوزی گسترده در عسقلان در پی حمله راکتی گسترده مقاومت

در همین رابطه، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقاومت تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده است. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفته‌اند. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حمله راکتی مقاومت به عسقلان یک ساختمان هدف قرار گرفته و طی آن ۴ صهیونیست زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرداری رمات گان در شرق تل آویو در پی حملات راکتی مقاومت درهای پناهگاه‌ها را به روی صهیونیست‌ها گشوده است. خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات صبح امروز گروه‌های مقاومت در نوار غزه از نظر گستردگی و زمانبندی کاملا بی‌سابقه بوده و موجب غافلگیری این رژیم شده است.

فیلمی از اصابت یکی از راکت‌های مقاومت فلسطین به یک شهرک صهیونیست‌نشین در مجاورت باریکه غزه

خبرنگار الجزیره از کشته شدن یک صهیونیست در شهر اشدود و زخمی شدن شماری دیگر در عسقلان، بئر السبع و کریات گات خبر داده و تاکی کرد که از صهیونیست‌ها خواسته شده در خانه بمانند و تحت هیچ شرایطی خارج نشوند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.