رژه ارتش یمن در استان البیضا

نیروهای مسلح یمن در جریان مراسم رژه منطقه هفتم نظامی، بر آمادگی خود برای اجرای دستورات رهبر انصارالله مبنی بر حمایت نظامی از مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مراسم فارغ التحصیلی یک دسته جدید از منطقه هفتم نظامی ارتش یمن با گرامیداشت شصتمین سالروز انقلاب ۱۴ اکتبر (انقلابی که در سال ۱۹۶۳ میلادی منجر به خروج بریتانیا از یمن شد) و همچنین عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، با حضور مقامات سیاسی و نظامی دولت نجات یمن در استان البیضا برگزار شد.

در این رژه، یگان های مختلفی از نیروی پیاده نظام منطقه هفتم، یگان توپخانه، یگان ضد زره، یگان کوادکوپترهای رجوم و بالگردهای میل ۱۷ حضور داشتند.

سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات یمن در سخنرانی خود در این رژه، ضمن تاکید بر آمادگی ارتش یمن برای دفاع از حاکمیت، استقلال و وحدت این کشور، گفت: «نیروهای مسلح یمن، گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و خطاب به ایشان می‌گویند که ما در هر کجا که شما بگویید و دشمنان در هر کجا که باشند، مانند آتشفشان مرگبار بر سر آنها فرود خواهیم آمد. به خدا قسم اگر به ما فرمان بدهی با موشک ها و پهپادهایمان بدون هیچ تردیدی، به سمت ارض الرباط (فلسطین) حمله خواهیم کرد. ما به لطف خدا در بالاترین سطح آمادگی روحی و اخلاقی قرار داریم و آماده‌ایم تا به جاهلان و نادانان درس عبرت بدهیم.»

لازم به ذکر است که سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در روزهای گذشته با تاکید بر هماهنگی انصارالله با محور مقاومت، بر آمادگی یمنی ها برای مشارکت در نبرد آزادسازی فلسطین و اجرای حملات موشکی و پهپادی علیه اسرائیل تاکید کرده بود.

بیشتر بخوانید:
رهبر انصارالله: در صورت دخالت آمریکا در جنگ غزه، آماده شرکت در حملات موشکی و پهپادی هستیم
رژه بزرگ انصارالله در سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن؛ جنگنده و بالگردها هم به پرواز درآمدند (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.