سردار دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان سخنانی را در خصوص نبرد طوفان الاقصی مطرح کرد.

سردار فدوی در این مراسم اظهار داشت: در جریان عملیات طوفان الاقصی و اتفاقاتی که این روزها در سرزمین‌های اشغالی می‌افتد، تا امروز شاهد نبوده‌ایم که حتی یکی از فرماندهان و نیروهای نظامی بلندپایه در جبهه مقاومت به شهادت رسیده باشد و رژیم صهیونیستی تمام سبوعیت خود را به خرج داده است تا مردم مظلوم فلسطین یا نهایتاً خانواده‌های فرماندهان جبهه مقاومت را به شهادت برساند و این تجلی ظلم در حداکثر ممکن آن است.

وی در ادامه گفت: هیچ حکومتی بر مبنای ظلم و ستم، اشغالگری و کودک‌کشی پابرجای نمی‌ماند و این وعده قطعی الهی است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کند هر کاری را که می‌خواهد، می‌تواند با سبوعیت علیه مردم هر نقطه از دنیا انجام دهد و این روال ادامه‌دار نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: زحمات زیادی توسط رزمندگان جبهه مقاومت انجام شد تا این عملیات بزرگ به پیروزی برسد و با آن، همه توطئه‌های دشمن فروریخت. همه آنهایی که با عملیات روانی تلاش داشتند تا به سلطه اطلاعاتی و عملیاتی خود در منطقه ادامه دهند، ناکام ماندند و شکست راهبردی بزرگی بر آنها وارد آمد. اوضاع جبهه مقاومت به لحاظ میدانی بسیار خوب بوده و صبر و استقامت رزمندگان جبهه مقاومت امروز بی‌نظیر است و مردم نیز در کنار آنها قرار دارند؛ در شرایطی که دائما شهید می‌دهند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.