حمله اسرائیل به شمال غرب بیت لاهیا شکست خورد (ویدیو)

یکشنبه 7 آبان 1402 - 14:23
https://iswnews.com/?p=107425
جهت درگیری ارتش اسرائیل و مقاومت فلسطین در شمال غرب بیت لاهیا

کتائب القسام از مقابله با حمله ارتش اسرائیل در شمال غرب منطقه بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد. این درگیری همچنان ادامه دارد.

طبق بیانیه کتائب القسام، نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه الامریکیه واقع در شمال غرب بیت لاهیا با نیردهای ارتش اسرائیل که قصد نفوذ به نوار غزه را داشتند، درگیر شده و خودروهای زرهی و نظامی آنها را با خمپاره های “الیاسین ۱۰۵” مورد اصابت قرار دادند. در این درگیری تک تیراندازان مقاومت فلسطین نیز شرکت داشته‌اند.

نیروهای القسام همچنین از طریق تونل های زیرزمینی به پشت خطوط بیت لاهیا نفوذ کرده و با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند. علاوه بر این، تجمع نیروهای اسرائیلی در منطقه الامریکیه با یک فروند پهپاد انتحاری زواری مورد حمله قرار گرفته است.

حجم تلفات و خسارات این درگیری تا این لحظه مشخص نشده است و احتمالا در ساعات آتی جزئیات بیشتری از این درگیری منتشر خواهد شد.

با توجه به ویدیوی منتشر شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی، ادعای ارتش اسرائیل درباره پیشروی در شمال غرب بیت لاهیا صحت ندارد. همچنین تصاویر ویدیوی ادعایی، نشان دهنده سواحل و اراضی جنوبی منطقه زیکیم است و با منطقه بیت لاهیا فاصله زیادی دارد.

نقشه: جهت درگیری ارتش اسرائیل و نیروهای مقاومت فلسطین در شمال غرب بیت لاهیا / برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
ویدیوی رسانه های اسرائیلی با ادعای پیشروی در شمال بیت لاهیا
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.