حمله سنگین ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین (ویدیو)

دوشنبه 8 آبان 1402 - 11:06
https://iswnews.com/?p=107481

نیروهای امنیتی و ارتش اسرائیل از بامداد امروز مجددا به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری حمله کرده و با در اختیار گرفتن کنترل چند ساختمان و بیمارستان ابن سینا وارد درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در این اردوگاه شدند.

در پی این درگیری تاکنون سه فلسطینی شهید و هفت نفر دیگر زخمی و بیش از ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند. نیروهای مقاومت نیز با منفجر کردن چند بمب در مسیر خودروهای نظامی تلفات نامشخصی را به صهیونیستها وارد کرده‌اند.

ارتش اسرائیل در این درگیری از پشتیبانی هوایی پهپادهای شناسایی و تهاجمی برخوردار بوده است و این پهپادها در یک حمله، خانه‌ای را مورد هدف قرار داد که طی آن یک فلسطینی شهید و چند نفر زخمی شدند.

ویدیو: حمله پهپادی اسرائیل به خانه ای در اردوگاه جنین

نیروهای اسرائیلی پس از درگیری چند ساعته با نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین، از این شهر عقب نشینی کردند. از تلفات نیروهای اسرائیلی نیز جزئیاتی منتشر نشده است.

تخریب طاق ورودی اردوگاه، کندن آسفالت خیابانها، آسیب رساندن به تاسیسات برق و تخریب اموال مردم این اردوگاه از جمله دستاوردهای صهیونیستها در این حمله وسیع بود!

ویدیو: تخریب طاق ورودی اردوگاه جنین توسط نیروهای اسرائیلی
ویدیو: تخریب آسفالت خیابان های اردوگاه جنین توسط اسرائیلی ها
تصویری از طاق ورودی اردوگاه جنین پس از تخریب توسط نیروهای اسرائیلی

گردان جنین سرایا القدس: تاکید می‌کنیم که عملیات بامداد امروز اشغالگران در اردوگاه جنین شکست خورد. همچنین در جریان این درگیری گسترده، تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
حمله نیروهای امنیتی اسرائیل به اردوگاه جنین (ویدیو)
حمله هوایی ارتش اسرائیل به جنین

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.