اخبار ضد و نقیض از تیراندازی به کاروان حامل محمود عباس

سه شنبه 16 آبان 1402 - 20:13
https://iswnews.com/?p=108437

برخی منابع محلی با انتشار ویدیویی مدعی شدند که کاروان حامل رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هدف حمله مسلحانه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گزارشات اولیه از حمله مسلحانه عناصر ناشناس به کاروان حامل محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حکایت دارد.

برخی از رسانه‌های فلسطینی مدعی شدند که این حمله توسط عوامل گروهی به نام “ابناء ابو جندل” صورت گرفته است اما این گروه تاکنون بیانیه یا پیامی در این خصوص صادر نکرده است. همچنین خبر حمله مسلحانه به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز به طور قطعی تایید نشده است.

شایان ذکر است گروه “ابناء ابو جندل” در ۱۴ آبان ماه به مدت ۲۴ ساعت به محمود عباس برای اعلام مقابله همه جانبه با اشغالگران اسرائیلی مهلت داده بودند و تهدید کردند در غیر این صورت، علیه وی شورش خواهند کرد.

موضع‌گیری‌ها، اقدامات و فعالیت‌های محمود عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص اشغالگری اسرائیل و برخی موضوعات دیگر باعث ایجاد نارضایتی شدید و عصبانیت فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری شده است. چندی قبل نیز صدها فلسطینی جهت محکوم کردن اقدام وحشیانه اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در جنین، نابلس، بیت لحم و رام الله به خیابان‌ها آمدند اما توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان سرکوب شدند.

ویدیویی از لحظه درگیری
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.