سردار حاج اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس ضمن تمجید از عملیات طوفان الاقصی، بر حمایت از مقاومت فلسطین و جلوگیری از تحقق اهداف اسرائیل در نوار غزه تاکید کرد.

سردار قاآنی در این نامه خطاب محمد الضیف، فرمانده کل گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نوشت:
«حماسه بزرگی به نام “طوفان الاقصی” نوشتید که با یاری خداوند و به دست مجاهدین کتائب القسام و مجاهدین مقاومت در غزه به انجام رسید. شما ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را آشکار کردید و در عمل، قاطعانه نشان دادید که این رژیم از خانه عنکبوت سست تر است. در توصیف طوفان الاقصی همین کافیست که فلسطین و منطقه پس از آن، دیگر مانند گذشته نخواهد بود. این دستاورد بیش از پیش نشان داد که ورود مجاهدین به مسجد الاقصی نزدیک شده است.

حملات مقاومت علیه نیروها و خودروهای زرهی دشمن به همگان ثابت کرد که مقاومت در غزه قابلیت ابتکار و نوآوری دارد.

برادران شما در محور بیت المقدس و مقاومت با شما متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف کثیف خود در غزه و فلسطین برسد. ما بر عهد و میثاق و تعهد ایمانی و برادرانه‌ای که ما را در کنار یکدیگر جمع می‌کند، تأکید می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهیم که در راستای حمایت و حفاظت از مقاومت، هرکاری را که لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.»

متن نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به فرمانده کتائب القسام
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.