نظامیان رژیم صهیونیستی با هدف بازداشت چند فلسطینی، به اردوگاه عقبه جبر، اردوگاه بلاطه و چند منطقه در اطراف نابلس یورش بردند که طی این عملیات‌ها، تبادل آتش میان آنها و نیروهای مقاومت فلسطین رخ داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ آذر ماه با هدف بازداشت چند فلسطینی، به اردوگاه‌های عقبه جبر در اریحا، اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و چند منطقه در اطراف نابلس و جنین یورش بردند که طی آن درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نظامیان اسرائیلی به وقوع پیوست.

بر اساس اعلام منابع محلی، در جریان یورش صهیونیست‌ها کرانه باختری، پهپادهای ارتش این رژیم نیز در حال انجام فعالیت‌های جاسوسی بر فراز تعدادی از مناطق مشاهده شدند.

پس از پایان اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مشخص شد که در یورش امروز نظامیان اسرائیلی به مناطق مختلف کرانه باختری، ۶۰ فلسطینی به اتهام نگهداری و حمل سلاح و همچنین تلاش برای عملیات‌های ضد اسرائیلی بازداشت شدند.

گفتنی است طی روزهای اخیر نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک‌های البیره، قباطیه، سلوان و اردوگاه عسکر یورش برده و چند فلسطینی را بازداشت کردند. بدین ترتیب، تعداد فلسطینی‌های بازداشت شده توسط اسرائیل از آغاز درگیری‌های اخیر تاکنون به بیش از ۳ هزار نفر افزایش یافته است.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.