۴۳ شهید و زخمی در عملیات نظامیان سوری علیه داعش

سه شنبه 7 آذر 1402 - 11:06
https://iswnews.com/?p=109986

در جریان عملیات‌های نظامیان سوری علیه عناصر گروه تروریستی داعش در شرق سوریه، دستکم ۱۶ نظامی سوری شهید و ۲۷ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در جریان عملیات نظامیان سوری علیه هسته‌های مخفی گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور، ۴ تن از نیروهای دفاع وطنی سوریه بر اثر انفجار مین شهید و ۱۸ تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه این عملیات، نیروهای لواء القدس با عناصر گروه تروریستی داعش در صحرای سوریه درگیر شدند که طی این تبادل آتش، ۱۰ تن از نیروهای لواء القدس شهید و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین عناصر داعش طی روزهای اخیر حملاتی را علیه مواضع ارتش سوریه در صحرای سوریه ترتیب دادند که منجر به زخمی شدن چند نظامی سوری گردید. در آخرین حمله داعش به مواضع ارتش سوریه در استان حمص، عناصر این گروه تروریستی به مقر نیروهای دفاع وطنی در مجاورت قلعه پالمیرا معروف به قلعه “فخرالدین معانی” یورش بردند که طی این درگیری سه نظامی سوری زخمی شدند.

افزایش تحرکات داعش طی هفته گذشته باعث تا فرماندهان سوری دستور آغاز عملیاتی در صحرای سوریه با هدف پاکسازی برخی از مناطق مشکوک و تعقیب و بازداشت عناصر داعش صادر کنند. این عملیات از چند روز قبل آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.