بیانیه کتائب القسام پیرامون نقض آتش‌بس توسط اسرائیل

سه شنبه 7 آذر 1402 - 17:21
https://iswnews.com/?p=110019

کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به نقض چندین باره آتش‌بس توسط ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه پیام کوتاهی منتشر کرد.

ابوعبیده سخنگوی کتائب القسام با انتشار پیامی تلگرامی در واکنش به نقض آتش بس در شمال نوار غزه گفت در نتیجه نقض آشکار آتش بس توسط دشمن در شمال نوار غزه، یک درگیری میدانی رخ داد و مجاهدان ما با آن مقابله کردند. تا زمانی که دشمن به آتش بس متعهد باشد، ما نیز به آن عمل خواهیم کرد و از میانجی‌ها می‌خواهیم که رژیم اشغالگر را برای پایبندی به تمامی مفاد آتش بس بر روی زمین و هوا تحت فشار قرار دهند.

لازم به ذکر است که رسانه های فلسطینی صبح امروز ۷ آذر ماه، از حمله تانک های اسرائیلی به محله شیخ رضوان و اردوگاه شاطی در شمال غرب شهر غزه خبر دادند. رسانه های صهیونیستی نیز به نقل از ارتش این رژیم مدعی شده‌اند که خودروهای نظامی اسرائیلی در شمال نوار غزه هدف تیراندازی و انفجار سه بمب قرار گرفته‌اند که منجر به وقوع تلفات و خساراتی شده است.

ارتش اسرائیل پیش از این نیز با هدف قرار دادن غیرنظامیان در شرق اردوگاه المغازی، تله الهوا، شمال وادی غزه و مناطق شرقی شهر رفح توافق آتش بس موقت را نقض کرده است که منجر به شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن ۱۸ فلسطینی دیگر شده است.

تصویر مربوط به دود ناشی از انفجار بمب در مسیر خودروهای نظامی اسرائیلی در شمال نوار غزه است.

بیشتر بخوانید: آتش بس چهار روزه در نوار غزه؛ وزرای حزب صهیونیست دینی مخالف هستند!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.