در نتیجه تیراندازی دو فرد مسلح فلسطینی به گروهی از صهیونیست‌ها در شمال قدس اشغالی، سه صهیونیست کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” دو جوان فلسطینی در ۹ آذر ماه، گروهی از صهیونیست‌ها در شهرک راموت واقع در شمال قدس اشغالی را مورد هدف قرار دادند که طی این عملیات، سه صهیونیست کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. وضعیت چهار تن از زخمی‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

موقعیت شهرک راموت در شمال قدس اشغالی

طبق اعلام منابع عبری زبان، مجریان عملیات توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی جان باختند. عاملان عملیات مسلحانه در شهرک راموت، دو برادر به نام های مراد نمر و ابراهیم نمر اهل منطقه صور باهر هستند. شهید مراد نمر ۳۸ ساله، از اعضای جنبش حماس بود که در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به اتهام تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در اسارت اسرائیل بود. شهید ابراهیم نمر ۳۰ ساله نیز از اعضای جنبش حماس است و در سال ۲۰۱۴ میلادی به اتهام فعالیت ضدصهیونیستی ۸ ماه در بازداشت بسر می‌برد.

یکی از کشته شدگان اسرائیل در عملیات مسلحانه شهرک راموت، یک خاخام یهودی به نام الیمیلخ فسرمان است. وی رئیس دادگاه خاخام ها در شهر اشغالی اشدود بوده است.

تصویری از الیمیلخ فسرمان، رئیس دادگاه خاخام ها در اشدود
ویدیو: لحظه تیراندازی در شهرک راموت
ویدیو: محل وقوع حمله فلسطینی ها در شهرک راموت
ویدیوی لحظه اجرای عملیات مسلحانه دو فلسطینی در شهرک راموت واقع در شمال قدس اشغالی.

مجریان این حمله پس از نفوذ به منطقه صهیونیست نشین، از خودروی خود پیاده شده و به سمت نظامیان صهیونیست شلیک می‌کنند. همان طور که در ویدیو مشاهده می‌شود غیرنظامیان صهیونیست نیز مسلح هستند و همراه با پلیس اسرائیلی به شلیک به سمت فلسطینی ها می‌پردازند!

تکمیلی:

تلفات صهیونیست‌ها در حمله امروز در راموت به ۴ نفر افزایش یافت!

در جریان عملیات امروز یک اسرائیلی برای کمک به دیگر صهیونیست ها از طرف دیگر خیابان به سمت خودروی عاملین عملیات دویده و به سوی آنها شلیک کرد اما در ادامه، نظامیان اسرائیلی او را با عاملین عملیات اشتباه گرفته و به سمت او نیز تیراندازی کردند. وی در این ماجرا به شدت زخمی شد و ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات کشته شد. همچنین گفته میشود حال چندین نفر از مجروحین اسرائیلی وخیم است و احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

فردی که به اشتباه توسط نظامیان اسراییلی کشته شد.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس پنجشنبه, ۹ آذر, ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

    مثل اینکه کسی که اعضای حماس را کشت توسط سربازان اسرائیلی زخمی شده یا کشته شده چون در تصاویر طرف داره لباسشو در میاره و در فیلم دیگه وسط خیابان ولو شده افتاده و کاپشنش هم کنارشه

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.