در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر قلقیلیه، دو تن از رزمندگان مقاومت فلسطین به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر قلقیلیه یورش بردند که طی آن درگیری مسلحانه میان آنها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست. طی این درگیری، دو تن از رزمندگان مقاومت به نام‌های علاء نزال و انس یوسف داود قراقع به شهادت رسیدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که در حمله نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به قلقیلیه، دو مبارز فلسطینی به شهادت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

پس از شهادت این دو نفر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری، ۴۶۴ فلسطینی در حملات نظامیان و عوامل رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند. از این تعداد، ۲۵۶ نفر پس از درگیری های هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) به شهادت رسیده‌اند.

منطقه جنین نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست بوده است. رزمندگان مقاومت در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به جنین، یک بمب در مسیر کاروان نظامی اسرائیل منفجر کردند. تاکنون جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

جنین

طبق اعلام باشگاه اسرای فلسطین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی از شب گذشته تا صبح امروز، دستکم ۶۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. بدین ترتیب شمار بازداشت شدگان فلسطینی در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به بیش از ۳۳۰۰ تن افزایش یافت.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی دوشنبه, ۱۳ آذر, ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

    سلام لطفا در نقشه کرانه باختری محل شهرک های صهیونیست نشین را مشخص کنید.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.