نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطقی در کرانه باختری، ۴۰ فلسطینی از جمله سه زن و یک خبرنگار را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه جنین یورش بردند که طی آن درگیری مسلحانه میان آنها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست.

علاوه بر جنین، نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جلزون در رام الله نیز یورش برده و با نیروهای مقاومت وارد درگیری مسلحانه شدند.

اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت لحم نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و تبادل آتش میان آنها و رزمندگان مقاومت فلسطین بوده است. نیروهای مقاومت در جریان یورش نیروهای اسرائیلی به این اردوگاه، یک بمب کنار جاده‎ای در مسیر آنها منفجر کردند که طی آن یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

پس از عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از مناطق مذکور، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی از شب گذشته تا صبح امروز، دستکم ۴۰ فلسطینی از جمله سه زن و یک خبرنگار را بازداشت کردند.

دقایقی قبل نیز نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین یورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین وارد درگیری مسلحانه شدند. نیروهای اسرائیلی در این یورش از پشتیبانی پهپادهای شناسایی و تهاجمی برخوردار هستند.

ویدیویی از جنین

در جریان این درگیری، دستکم پنج فلسطینی زخمی شدند و نیروهای اسرائیلی با حضور در بیمارستان ابن سینا از ارسال آمبولانس برای انتقال مجروحین به بیمارستان جلوگیری می‌کنند.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.