مناطق مختلف کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد یورش نظامیان رژیم صهیونیستی و درگیری آنان با نیروهای مقاومت فلسطین بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، پس از حمله به شهر طولکرم، اردوگاه نور شمس و روستای فرعون تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

در جریان این یورش، میان نیروهای ارتش اسرائیل و رزمندگان کتائب القسام و سرایا القدس درگیری مسلحانه‌ای رخ داد که منجر به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست شد.

همچنین یک دستگاه بولدوزر نظامی اسرائیل در اردوگاه نور شمس، هدف حمله مسلحانه و انفجار بمب کنار جاده‌ای واقع شدند اما این حمله تلفات جانی نداشته است.

علاوه بر این مناطق، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس نیز یورش بردند که طی آن، درگیری شدیدی میان آنها و نیروهای مقاومت به وقوع پیوست.

منابع محلی از یک درگیری مسلحانه دیگر نیز میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اسرائیلی در رام الله خبر دادند. طبق این اطلاعات، نیروهای مقاومت با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف میدان المناره در مرکز شهر رام الله درگیر شدند. جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.