درگیریها میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران اسرائیلی در مناطق شمال شرقی شهر خان یونس ادامه دارد. دیروز و امروز تمرکز و جهت بیشتر درگیریها به سمت میدان اصلی شهر خان یونس معطوف بود. نیروهای اسرائیلی تلاش میکنند تا به مرکز شهر خان یونس برسند.

تغییر مهم در این منطقه مربوط به شمال منطقه عبسان و شمال منطقه الزنه است. بر اساس تصاویر ماهواره ای جدید، نیروهای اسرائیلی از جهت شرق به نیروهای اسرائیلی مستقر بر روی جاده صلاح الدین رسیده‌اند و بدین ترتیب مناطق السریج و القراره محاصره شده‌اند.

همچنین تانکها و زرهی‌های اسرائیلی حدود چند صد متر در شمال گذرگاه کرم ابوسالم و جنوب خزاعه در جنوب نوار غزه پیشروی کرده‌ و اقدام به ساخت خاکریز و سنگرهای پشتیبانی کرده‎اند. احتمال اینکه رژیم اسرائیل بخواهد در روزهای آتی جبهه جدیدی از این سمت به جنوب شهر خان یونس باز کند وجود دارد.

مشاهد نقشه تعاملی خان یونس

آخرین وضعیت نظامی در منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه – برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی اس اس سه شنبه, ۲۱ آذر, ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

    این وضعیت داره به فاجعه داره ختم میشه پس کو اونایی که میگفتن اسرائیل وارد نوار غزه بشه ما بر نمی تابیم خط قرمز جبهه مقاومت هست فکر کنم فقط رو هوا حرف میزنن صهیونیست ها از مرز که رد کردن هیچ دارن حتی شده یک هزینه هنگفت مالی و حتی اگه شده کلی نیروی انسانی هم از دست میدن ولی نوار غزه رو میگیرن نوار غزه سقوط کنه نوبت جا های دیگه هست این رو هر کی که این صهیونیست ها رو میشناسه خوب میدونه حالا هی دست دست کنن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.