دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق خطاب به گروه‌های عراقی گفت که اگر از مقاومت حمایت نمی‌کنید در کنار دشمنان نایستید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق اظهار داشت: هرگاه که مقاومت در آستانه پیروزی و ذلیل‌ساختن آمریکا قرار گرفت، فریادهای افرادی آن‌چنان به صدا درآمده که نمی‌توان تشخیص داد آمریکا قصد بیرون رفتن از عراق را ندارد یا اینان نمی‌خواهند اشغالگر خارج شود؟

وی افزود: آنها با چتری سیاسی به حمایت از آمریکا پرداخته‌اند که پایه و اساس آن کُرنش و تحریف واقعیت است. کار به جایی رسیده که باید بگوییم ما هیچگونه حمایتی از شما در پشتیبانی مقاومت اسلامی عراق نمی‌خواهیم، بلکه فقط و فقط در اردوگاه دشمنان عراق (دشمنان ما و خودتان) نباشید!

الکعبی در پایان گفت: در هر صورت نیرنگ‌ها و تاکتیک‌های دشمن، ما را فریب نمی‌دهد. مقاومت هرگز عملیات نظامی را متوقف نمی‌کند؛ مگر زمانی که به اذن خداوند متعال بانگ پیروزی به صدا درآید. نه توقف، نه سازش و نه عقب‌نشینی.

شایان ذکر است گروه‌های مقاومت عراق پس از آغاز نبرد میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، از ۲۶ مهر ماه سلسله حملاتی را علیه نیروهای پشتیبان رژیم اسرائیل در منطقه یعنی تروریست‌های سنتکام در عراق و سوریه آغاز کردند که این اقدامات تاکنون نیز ادامه داشته است. علاوه بر این حملات، گروه‌های عراقی تاکنون دستکم ۶ مرتبه حملات مستقیم علیه سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی ترتیب داده‌اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.