به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” به نقل از آندری سرینکو خبرنگار روس، یکی از تاسیسات شرکت اسرائیلی ساکسوات برویلر در اثر خرابکاری افراد ناشناس دچار آتش سوزی شد.

طبق این گزارش، چهار شخص ناشناس در ۳۰ آذر ماه، با اخلال و دستکاری در سیستم گرمایش یکی از سوله‌های مرغداری شرکت اسرائیلی ساکسوات برویلر (SAXOVAT-BROYLER) در تاشکند، این سوله را به آتش کشیدند.

این سوله واقع در منطقه پسکند شهر تاشکند بوده و متعلق به این شرکت اسرائیلی است که توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پشتیبانی و تجهیز می شود.

آندری سرینکو به نقل از منابع محلی می‌گوید، این حادثه واکنشی به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده است. این خبرنگار روس همچنین با تکیه بر منابع خود ادعا می‌کند که احتمالا یک سازمان مخفی-بومی ضداسرائیلی در آسیای مرکزی شکل گرفته و به منافع اسرائیلی حمله می‌کند.

لازم به ذکر است که در ۲ آبان ماه نیز دو تبعه ازبک و قرقیز به اتهام اقدام علیه اماکن اسرائیلی توسط نیروهای امنیتی ازبکستان دستگیر شده بودند. همچنین در ۳ آذر ماه انبار شرکت اسرائیلی تکنوپارک در شهر تاشکند دچار آتش سوزی غیرعادی شده بود. این اقدامات نشان می‌دهد که فعالیت های ضداسرائیلی در کشورهای آسیای میانه به ویژه ازبکستان در حال گسترش است و منافع اسرائیل در این منطقه مورد تهدید جدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آتش سوزی مشکوک در انبار شرکت اسرائیلی-ازبکی تکنوپارک در ازبکستان

ویدیو: آتش سوزی در شرکت اسرائیلی ساکسوات برویلر (SAXOVAT-BROYLER) در تاشکند
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.