نظامیان رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر حملاتی را علیه مناطق مختلف کرانه باختری ترتیب دادند که طی آن ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نظامیان رژیم صهیونیستی در ۱۲ دی ماه به شهرک عزون در شرق قلقیلیه یورش بردند که در نتیجه این اقدام، نیروهای مقاومت به درگیری مسلحانه با اشغالگران پرداختند.

در جریان این درگیری، چهار جوان فلسطینی به نام‌های ولید رضوان، محمد رضوان، قصی عدوان و ایاد شبیطه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. طبق اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، یک افسر اسرائیلی نیز در این درگیری‌ها زخمی شد.

پس از شهادت چهار جوان فلسطینی، در قلقیلیه اعتصاب سراسری اعلام شده است.

علاوه بر این منطقه، اردوگاه جنین و شهرک بیت فوریک در شرق نابلس نیز شاهد درگیری مسلحانه میان نظامیان اسرائیلی و رزمندگان مقاومت بوده است. جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خود در کرانه باختری، صبح امروز به شهر طولکرم یورش بردند که طی آن درگیری مسلحانه میان آنها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست.

بازداشت چند فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی

گفته می‌شود رزمندگان مقاومت، یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر خودروهای نظامی اسرائیل منفجر کردند. نظامیان اسرائیلی در جریان یورش به اردوگاه نور شمس و طولکرم، تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.