در نتیجه حمله هواگردهای ارتش تروریستی آمریکا به مواضع سازمان حشد الشعبی در شرق بغداد، دو تن از رزمندگان حشد الشعبی شهید و شش نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در جریان حمله پهپادی ارتش تروریستی آمریکا به مقر پشتیبانی لجستیکی حشدالشعبی در نزدیکی دانشکده پلیس عراق و در جهت شرقی شهر بغداد، حاج مشتاق طالب السعیدی، فرمانده تیپ ۱۲ حشدالشعبی و مسئول نظامی جنبش النجبا عراق به همراه دستیارش به شهادت رسیدند.

این حمله با شلیک چهار موشک که سه فروند آن در یک مرحله شلیک شد، انجام گرفت و موشک چهارم به خودروی حامل السعیدی اصابت کرد.

حمله پهپادی آمریکا در حالی انجام می‌شود که شیخ اکرم الکعبی در جریان سخنرانی روز گذشته در مصلای تهران، تاکید کرد که اگر اشغالگران آمریکایی از عراق خارج نشوند، مقاومت عراق تنش‌های بی‌سابقه‌ای را علیه آمریکا اتخاذ خواهند کرد.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، رژیم اسرائیل و متحد و همدست همیشگی‌اش آمریکا، با تقسیم کار، دور جدیدی از ترورها و حذف فیزیکی فرماندهان و افراد تاثیرگذار محور مقاومت را آغاز کرده‌اند. به نظر می‌رسد در صورت عدم دریافت پاسخ قاطع، متاسفانه دامنه ترورها افزایش پیدا کند.

ویدیویی از حمله تروریستی هواگردهای ارتش آمریکا به مقر لجستیکی حشدالشعبی در شهر بغداد.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر پنجشنبه, ۱۴ دی, ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

    سلام شهادت فرمانده تیپ ۱۲ حشدالعبی وسایریارانش موجب غم واندوه شد لذامسئولین ام جواب دندان شکن به دشمن بدهند تا پشیمان گردد راه را باز کنید ما خودمان جواب این قلدر هارا بدهیم

    پاسخ
  2. محمد(ل ن ) پنجشنبه, ۱۴ دی, ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

    سلام و خدا قوت
    مقاومت هم باید هدف چند بزنه، تنها گرفتن خسارت مالی کافی نیست.
    به جای ۱۰ ها حمله. به پایگاه هاشون، ۲ تا هدفمند انجام بدن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.