سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی روز گذشته ۲۱ دی ماه تهدید کرد که به هرگونه تجاوز آمریکایی علیه یمن پاسخ قاطعانه خواهند داد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی به مناسبت اولین جمعه ماه رجب، با تکریم و تبریک سالروز پذیرش دین اسلام توسط مردم یمن، “لابی صهیونیستی یهودی” را چالش و خطر بزرگ امروز اسلام دانست و یهودیان را دشمن همه مسلمانان عنوان کرد. وی در ادامه افزود، یهودیان صهیونیست تلاش می کنند تا آنچه را که اتفاق می افتد به گونه ای نشان دهد که گویی از ۷ اکتبر آغاز شده است تا حماس را مقصر جلوه دهند و بی عدالتی ۷۵ ساله را پنهان کنند.

رهبر انصارالله با تاکید بر اینکه آمریکا، انگلیس و اسرائیل بازوان صهیونیسم یهودی در جهان هستند گفت: “ما به عنوان یک ملت مسلمان موظفیم اقدام کنیم و خسته نشویم و مواضع خود را توسعه بدهیم. تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی در کشورهای حاشیه خلیج فارس باید گسترش یابد. من از همه مردم خلیج فارس می خواهم که کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنید.”

سید الحوثی درباره عملیات اخیر علیه کشتی های آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ گفت: “ما ان شاءالله از انجام هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و با تجاوزات آمریکا مقابله خواهیم کرد. هرگونه تجاوز آمریکایی هرگز بی پاسخ نخواهد ماند. پاسخ به هرگونه حمله آمریکا نه تنها در سطح عملیات اخیر که با بیش از ۲۴ پهپاد و موشک انجام شد خواهد بود، بلکه با بیشتر از آن هم انجام خواهد شد. موضع آمریکا و انگلیس در حمایت از اسرائیل مانع از حملات به کشتی های مرتبط با اسرائیل نخواهد شد تا آنها بتوانند بدون مزاحمت به جنایات خود ادامه دهند.”

وی در ادامه تاکید کرد، عبور اروپایی ها و چین و کل دنیا از دریای سرخ مشکلی ندارد و تنها هدف عملیات یمن علیه کشتی های مرتبط با اسرائیل است و همچنین تهدید کرد هر کس بخواهد به مردم ما حمله کند در سطح نظامی در معرض خطر است و در هر رویارویی احتمالی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

رهبر انصارالله در پایان به همه کشورهای عربی و اسلامی توصیه کرد که در تلاش برای حفاظت از کشتی های اسرائیلی با آمریکایی ها شریک نشوند و تاکید کرد که اگر کسی برای خدمت به اسرائیل و ادامه جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین، خود را درگیر حمله به یمن کند، بازنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پاسخ میلیونی مردم یمن به دعوت رهبر انصارالله (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. فرزند ایران جمعه, ۲۲ دی, ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

    آیا امکان ارسال سامانه های پدافند هوایی و موشکی به خصوص از نوع ساحل به دریا و ضد ناو به یمن وجود ندارد؟؟؟ آمریکایی ها نباید خود را مصون از حملات حوثی ها بدانند

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.