حمله ارتش اسرائیل به پایتخت سوریه

دوشنبه 9 بهمن 1402 - 16:34
https://iswnews.com/?p=113375

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی موشک به سمت اهدافی در منطقه سیده زینب دمشق شلیک کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر و وقوع خسارات مادی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” بر اساس اطلاعات یک منبع نظامی، حدود ساعت ۱۳:۰۰ دقیقه (به وقت محلی) دوشنبه، رژیم اسرائیل از سمت جولان اشغالی سوریه، برخی نقاط را در جنوب دمشق مورد هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر و وقوع خسارات مادی شد.

گفته می‌شود در نتیجه این حمله، چهار نفر از جمله دو نظامی سوری به نام‌های “حجر محمود قاق” و “حسن یوسف غاوی” شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی را در مزارع بین مناطق عقربا و سیده زینب مورد حمله قرار داده است.

در همین رابطه، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه پس از انتشار اخباری مبنی بر هدف قرار گرفتن مرکز مستشاری ایران در دمشق اعلام کرد: در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است. همچنین از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است؛ حملات کور صهیونیست ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند.

شایان ذکر است در ۳۰ دی ماه نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی موشک به سمت ساختمانی در حومه‌ی شهر دمشق شلیک کردند که منجر به شهادت پنج تن از مستشاران سپاه پاسداران شد.

بیشتر بخوانید:‌ شهادت مستشاران ارشد ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به دمشق

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.