موشک های ارتش یمن دوباره به ایلات رسیدند (ویدیو)

جمعه 13 بهمن 1402 - 19:44
https://iswnews.com/?p=113516

نیروی موشکی ارتش یمن مواضع اسرائیل در جنوب فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سامانه پدافندی پیکان ارتش اسرائیل عصر امروز ۱۳ بهمن ماه، با یک موشک بالستیک که از مبدا یمن به سمت شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی پرتاب شده بود، مقابله کردند. طبق اطلاعات رسانه های صهیونیستی، این موشک در آسمان شمال دریای سرخ رهگیری شده و به همین دلیل آژیر خطر در شهر اشغالی ایلات روشن نشده است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه ای درباره این عملیات گفت: «نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند عملیاتی را با تعدادی موشک بالستیک، علیه اهداف مشخصی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی انجام دادند.»

نیروهای مسلح یمن در این بیانیه با تاکید بر ادامه حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین در پاسخ به ندای مردم آزاده یمن و همه آزادگان کشورهای عربی و اسلامی، بر استمرار عملیات نظامی علیه اسرائیل تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه، در زمین و دریا نیز تاکید کردند.

آخرین حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، در ۵ دی ماه انجام گرفته بود. علاوه بر ارتش یمن، گروه‌های مقاومت عراق نیز تاکنون چند عملیات علیه این منطقه انجام داده اند. این حمله چهاردهمین عملیات موشکی و پهپادی ارتش یمن علیه مواضع اسرائیل در فلسطین اشغالی است.

بیشتر بخوانید:
عملیات جدید ارتش یمن علیه اسرائیل / جنگ دریایی ادامه دارد
دانش نظامی: سامانه ضد بالستیک پیکان (آرو – ختس)

ویدیویی از فعالیت سامانه پدافندی آرو ارتش اسرائیل در آسمان شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.