جو بایدن

رئیس جمهور آمریکا در خصوص حملات هوایی ارتش این کشور به اهدافی در سوریه و عراق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ‍۱۳ بهمن ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش ایالات متحده به دستور او به مواضعی در عراق و سوریه حمله کرده است.

در این بیانیه آمده است: یکشنبه گذشته، سه سرباز آمریکایی در اردن توسط یک پهپاد متعلق به گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کشته شدند. اوایل امروز در مراسم بازگشت (جسد) این نیروهای شجاع آمریکایی در پایگاه هوایی دوور شرکت کرده و با هر یک از خانواده‌های آنها گفتگو کردم. بعدازظهر امروز، نیروهای ارتش آمریکا به دستور من، اهدافی در عراق و سوریه که سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن برای حمله به نیروهای آمریکایی استفاده می‌کنند را مورد حمله قرار دادند.

بایدن در ادامه این بیانیه تاکید کرد: پاسخ ما در زمان‌ها و اماکنی که انتخاب می‌کنیم ادامه خواهد یافت. آمریکا به دنبال درگیری در خاورمیانه یا هیچ جای دیگر دنیا نیست اما اجازه بدهید همه کسانی که دنبال آسیب رساندن به ما هستند این را بدانند: اگر شما به یک آمریکایی صدمه بزنید ما پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی آمریکا به اهدافی در سوریه و عراق؛ سنتکام تایید کرد!

بیانیه بایدن
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر شنبه, ۱۴ بهمن, ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

    ای آقای بایدن رئیس جنایتکاران جهان تروریسم واقعی اگرشما به یک مسلمان عراق وسوریه کوچکترین صدمه بزنید جواب کوبنده نیروی مقاومت را درنظرداشته باشید مرگ بر آمریکا واسرائیل کودک کش

    پاسخ
  2. علی جلالی فر دوشنبه, ۱۶ بهمن, ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

    آقای جوشاندن شما به آمریکائی‌ها گفتید کسی صدمه بزند جواب می‌دهید مانیتورهای مقاومت نیز اعلام می‌کنیم یکنفر ازما توسط شما کشته شود ده برابر پاسخ خواهید گرفت وتا بحال هم ثابت کردیم مرگ برامریکای جنایتکار

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.