چند روز پس از بیانیه کتائب حزب‌الله عراق مبنی بر توقف موقت حملات علیه مواضع آمریکایی‌ها، گروه‌های مقاومت النجباء و اصحاب الکهف با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات علیه نیروهای آمریکایی خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گروه‌های مقاومت اصحاب الکهف و النجباء چند روز از پس اعلام کتائب حزب‌الله عراق مبنی بر توقف موقت حملات علیه آمریکایی‌ها، طی بیانیه‌ای ضمن احترام به تصمیم کتائب حزب‌الله، از تصمیم خود برای تداوم حمله به پایگاه‌های آمریکایی خبر دادند.

در بخشی از بیانیه شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء آمده است: گفتیم و تکرار و تاکید می‌کنیم که تصمیم ما عراقی است و تا زمانی که دو چیز به دست نیاید، توقف نخواهیم کرد؛ توقف عملیات در غزه و عقب نشینی اشغالگران آمریکایی از عراق. در خصوص توقف موقت فعالیت همرزمان ما در کتائب حزب‌ الله که برادران ما در خون، جهاد، سلاح و راه هستند، باید بگویم پس از گفتگو با برادر و فرمانده مجاهد ابوحسین الحمیداوی و مشخص شدن دلایل این تصمیم، حقیقت و حکمت آن برای ما روشن شد. ما به این موضع احترام می‌گذاریم و فداکاری آنها را در این شرایط ارج می‌نهیم. در آینده مشخص خواهد شد که ایشان، این تصمیم را با شجاعت و گذشت اتخاذ کرده است.

شایان ذکر است ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق در ۱۰ بهمن ماه با انتشار بیانیه‌ای از توقف موقت حملات علیه تروریست‌های آمریکایی خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: توقف موقت حملات مقاومت عراق علیه آمریکایی‌ها

پس از این بیانیه، مواضع تروریست‌های آمریکایی در اربیل و میدان نفتی العمر توسط گروه‌های مقاومت مورد هدف قرار گرفت. به نظر می‌رسد طرح توقف حملات علیه تروریست‌های آمریکایی، مورد قبول تمامی گروه‌های مقاومت نبوده و در این میان، گروه‌هایی بر استمرار اقدامات علیه نظامیان آمریکایی تا زمان حصول نتیجه‌ای مشخص تاکید دارند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.