مواضع ائتلاف آمریکایی مستقر در میدان نفتی العمر هدف حمله‌ پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” گروه‌های مقاومت، مواضع ائتلاف آمریکایی در میدان نفتی العمر واقع در استان دیرالزور را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

ساعاتی پس از این حمله، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرش مسئولیت حمله به مواضع اشغالگران آمریکایی در استان دیرالزور، اعلام کرد که این حمله با استفاده از پهپاد صورت گرفت.

بیانیه مقاومت اسلامی عراق

در جریان حمله پهپادی شب گذشته نیروهای مقاومت به پایگاه غیرقانونی آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق سوریه، شش نفر از اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) کشته شدند. اس.دی. اف با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که “ما بر حق خود برای پاسخ نظامی مناسب به منبع حمله به میدان العمر تاکید می‌کنیم.”

طبق بررسی تحولات جهان اسلام، این بیست و هشتمین حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر پس از آغاز جنگ در غزه می‌باشد.

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، حملات به اصطلاح تلافی جویانه آمریکا علیه مواضع محور مقاومت در عراق و سوریه تاثیری در توقف حملات علیه پایگاه های آمریکایی در منطقه ندارد. تنها راه پایان این حملات، توقف جنگ در غزه و خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از منطقه غرب آسیا است.

ویدیوی حمله پهپادی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.