واکنش مقاومت اسلامی عراق به جنایات اخیر آمریکا

شنبه 21 بهمن 1402 - 10:22
https://iswnews.com/?p=113883

مقاومت اسلامی عراق در واکنش به جنایات اخیر ارتش تروریستی آمریکا در این کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مقاومت اسلامی عراق در ۲۰ بهمن ماه با انتشار بیانیه‌ای به جنایات اخیر ارتش تروریستی آمریکا و انجام حملاتی در خاک عراق واکنش نشان داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: فرصتی که مقاومت اسلامی امروز به نیروهای اشغالگر آمریکایی برای خروج از سرزمین مقدسات داده، علی‌رغم التماس‌ها و توسل آن‌ها پیش از شکست مفتضحانه آن‌ها در سال ۲۰۱۱ به اشغالگران داده نشد. در آن برهه مجاهدان مقاومت، سربازان اشغالگر را به سوی جهنم سوق دادند و پایگاه‌های آن‌ها را به خرابه و ویرانه تبدیل کردند. فرصت چند روز گذشته به یقین برای مردم، دوستان و مسئولان عراقی آشکار کرد که دشمن اشغالگر پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پستی و خیانت در مورد هدف قرار دادن مجاهدین حشد الشعبی در القائم، عکاشات و سایر نقاط به وضوح نمایان شد. جنایات او با ترور ابوباقر الساعدی از فرماندهان ارشد در بغداد افزایش یافت و بدین ترتیب تمام قواعد درگیری را زیر پا گذاشت، به طوری که مقاومت اسلامی را با جناح‌های اعلام شده خود بیش از پیش متعهد به مسئولیت‌هایشان در قبال مردم، وطن و طرفداران خود تحت هر شرایطی کرد.

مقاومت اسلامی عراق در پایان تاکید کرد: در این برهه‌ای با توجه به آگاهی ما از کینه‌توزی دشمن، مناطق درگیری و سازوکار به زانو درآوردن او با ضربات دردناک و حمله‌های گسترده نسبت به دیگران، دشمن در راستای منافع مردم ما ناگزیر به تسلیم و شکست است. ما از برادران جهادی خود می‌خواهیم که به صفوف مقاومت بپیوندند و تصمیم بگیرند که در بیرون راندن اشغالگر در این مرحله تاریخی در عراق و منطقه مشارکت موثر داشته باشند.

بیانیه مقاومت اسلامی عراق
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.