نیروهای مسلح یمن با چند فروند پهپاد انتحاری و موشک دریایی کشتی های جنگی ائتلاف آمریکایی، یک کشتی باری اسرائیلی و بندر ایلات در جنوب فلسطین را مورد حمله قرار دادند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک بیانیه اعلام کرد:

«نیروی هوایی ارتش یمن با تعدادی پهپاد انتحاری علیه تعدادی از ناوهای جنگی دشمن آمریکایی در دریاهای سرخ و عرب عملیات نظامی انجام داد.

علاوه بر این، عملیاتی دیگر برای هدف قرار دادن نقاط حساس دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی با تعداد پهپاد انجام شد.

همچنین نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی موشک دریایی، یک کشتی اسرائیلی ام‌اس‌سی سیلور (MSC SILVER) را در خلیج عدن هدف قرار داده است.

این عملیات پیروزی‌ای برای مردم مظلوم فلسطین است که تا این لحظه در معرض حمله و محاصره قرار دارند. این حملات همچنین پاسخی به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن است.»

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، عملیات انصارالله علیه کشتی ام‌اس‌سی سیلور، ۳۶مین عملیات و حمله به ناوگان نظامی ائتلاف آمریکایی ۳۷مین عملیات نیروهای یمنی علیه کشتی‌های اسرائیل، آمریکا، انگلیس و کشتی های وابسته در دریاهای سرخ و عرب می‌باشد. همچنین حمله پهپادی به ایلات، پانزدهمین عملیات موشکی و پهپادی ارتش یمن علیه مواضع اسرائیل در فلسطین اشغالی است.

بیشتر بخوانید:
حمله موشکی ارتش یمن به دو کشتی آمریکایی / عملیات انصارالله در حمایت از فلسطین ادامه دارد
موشک های ارتش یمن کشتی انگلیسی را به آتش کشیدند

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.