واکنش دواعش به مصاحبه با دختر و همسر ابوبکر البغدادی

شنبه 5 اسفند 1402 - 10:19
https://iswnews.com/?p=114421

پخش مصاحبه شبکه العربیه با همسر و دختر ابوبکر البغدادی، واکنش برخی از اعضای داعش را به‌همراه داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «تحولات جهان اسلام» برخی از اعضا و حامیان داعش در فضای مجازی نیمه‌خصوصی نسبت به مصاحبه شبکه العربیه با همسر و دختر ابوبکر البغدادی، این مصاحبه‌ها را دروغ دانسته و در جهت گمراه کردن مردم و نشان دادن چهره‌ای زشت از «دولت خلافت» تلقی کردند.

یکی از کاربران داعشی فضای مجازی در یادداشتی با استفاده از واژه «العبریه» به جای «العربیه»، این شبکه را حامی صهیونیست‌ها دانست و مصاحبه اخیر این شبکه با بانوانی که محارم ابوبکر البغدادی تلقی شدند را در این راستا دانست.

یکی دیگر از کاربران داعشی یادداشتی در این باره نوشت و تأکید بر مسئله رفتار خلیفه با زنان را یک موضوع انحرافی و پرسش‌های مصاحبه‌ کننده در این موضوع را پرسش‌هایی پَست و مناسب مجالس زنانه دانست.

این کاربر اظهار داشت: «آنچه دروغ این‌ها را نشان می‌دهد این است که در این مصاحبه کنیز ایزدی همه فکر و ذکر خلیفه را پر کرده بود و این خود نشان می‌دهد این سخنان را در دهان این خواهر قرار داده‌اند و او را مجبور کرده‌اند این حرف ها را بزند.» وی در ادامه افزود: «تو گویی که دولت اسلامی طرحی بود فقط برای تصاحب زنان از طریق ازدواج و گرفتن کنیز. به خدا که دروغ می‌گویند مردانی که دنیا و ما فیها را ترک کرده و ده‌ها سال در بیابان زندگی می‌کنند و بر گرمای تابستان و سرمای زمستان صبر می‌کنند و از زن و فرزند دورند و زندگی باثباتی ندارند و با انواع بلا دست و پنجه نردم می کنند از کشته شدن و… واقعا هیچ هدفی جز زنبارگی ندارند؟؟ کدام عاقل این سخن را می پذیرد…»

در ادامه کاربر داعشی به تعداد همسران بغدادی و تعداد کنیزان او اشاره می‌کند و اضافه می‌کند که اگر این سخنان درست هم باشند از ارزش خلیفه چیزی کم نمی‌کند. او می‌گوید: «رسوایی آنچه گفته شده کجاست؟ ازدواج با چهار بانو چه اشکالی دارد؟ به ویژه که در مصاحبه می گویند که با عدالت با همسرانش رفتار می کرده…. و چه اشکالی دارد اگر گفته شود ده کنیز داشته؟…. در پایان باید بگویم که این مصاحبه درواقع تمجید از خلیفه بود که بر بلاها صبر کرد و راهش را ترک نکرد.. حالا این مرد که این فتوحات را داشت و … شایسته نیست که مثلا ده کنیز بگیرد؟ باید دوبرابر این را می داشت تا دشمنانش از خشم بمیرند.»

لازم به ذکر است که چندی پیش شبکه العربیه مصاحبه‌ای را با همسر ابوبکر البغدادی و دختر ابوبکر البغدادی منتشر کرد که با واکشن‌های مختلفی مواجه شد. داعش تا کنون به شکل رسمی واکنشی نسبت به این مصاحبه‌ها نشان نداده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. مصطفی شنبه, ۵ اسفند, ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

    یکی از کاربران داعشی فضای مجازی در یادداشتی با استفاده از واژه «العبریه» به جای «العربیه»، این شبکه را حامی صهیونیست‌ها دانست
    مگه داعش حامی اسرائیل و ضد محور مقاومت و حماس نیست؟؟؟ مثل اینکه این کاربر داعشی حالش خوب نیست!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.