آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سه شنبه 22 اسفند 1402 - 19:47
https://iswnews.com/?p=115379

در جریان ۱۵۸مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه محل تجمع نیروها و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی در نوار غزه ترتیب دادند.

۱- بر اساس آخرین اطلاعات، ارتش رژیم صهیونیستی در محور شهرک القراره و عبسان الکبیره، با پشتیبانی هوایی و پس از بمباران اهدافی در مناطق مذکور توسط هواگردها، موفق به پیشروی‌های اندکی در این محورها شده است. هم اکنون درگیری در محورهای شرقی و شمالی خان یونس جریان دارد. گفته می‌شود نظامیان اسرائیلی در شهرک الزهراء نیز پیشروی کرده و به مرکز این شهرک رسیده‌اند.

۲- توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، جنوب شهر غزه، شرق خان یونس، شمال و شرق اردوگاه النصیرات، شرق اردوگاه البریج، جنوب محله الزیتون شهر غزه، شرق اردوگاه المغازی، جنوب شرق دیر البلح و بیت لاهیا را مورد هدف قرار داد.

۳- جنگنده‌های اسرائیلی نیز اهدافی در غرب رفح، شهر غزه، دیر البلح، شمال رفح و محله شیخ رضوان در غزه را مورد هدف قرار دادند.

۴- شاخه نظامی حماس اعلام کرد که رزمندگان القسام، دو گروه از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف برج‌های مسکونی K و J در شهرک حمد در حومه خان یونس را مورد هدف قرار دادند که طی این عملیات، تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

۵- رزمندگان القسام، یک عراده تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک حمد مورد هدف قرار دادند.

۶- سرایا القدس از هدف قرار دادن گروهی از نظامیان اسرائیلی در منزلی در شهرک حمد خبر داد. سرایا القدس همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز شهرک حمد نیز هدف حمله خمپاره‌ای این گروه قرار گرفت.

۷- رزمندگان سرایا القدس، یک دستگاه خودروی نظامی و یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک حمد مورد هدف قرار دادند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.