نهادهای امنیتی روسی از افزایش تلفات حمله تروریستی کروکوس به ۱۱۵ کشته و همچنین بازداشت ۱۱ تن از عوامل این حادثه خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” به نقل از کمیته تحقیقات روسیه، آمار تلفات جان باختگان حمله تروریستی در سالن کروکوس در شهر مسکو، پایتخت روسیه به ۱۱۵ کشته افزایش یافت. علت فوت این افراد، جراحات ناشی از اصابت گلوله مهاجمین و مسمومیت ناشی از آتش سوزی بوده است.

همچنین سرویس امنیت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، این حمله تروریستی با دقت بالایی برنامه ریزی شده و کار بر روی مشخص شدن تمامی ابعاد حادثه همچنان ادامه دارد. در این بیانیه همچنین آمده است، سلاح های مورد استفاده تروریست ها از قبل در یک انبار آماده شده و نیروهای امنیتی روسیه تا این لحظه ۱۱ نفر از جمله چهار تروریستی که مستقیماً در حمله تروریستی نقش داشتند را بازداشت کرده‌اند. دو تن از این افراد در حال فرار به سمت اوکراین و در استان بریانسک بازداشت شده‌اند. گفته می شود یکی از عوامل این حمله تبعه تاجیک بوده از طریق ترکیه وارد خاک روسیه شده است. این فرد اظهار داشته که در ازای دریافت ۵۰۰ هزار روبل این عملیات را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: حمله سنگین داعش به مسکو / بیش از ۴۰ کشته و ۱۰۰ زخمی! (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.