در نتیجه حمله تروریستی پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل به یک خودروی سواری در جاده شهرک البازوریه به سمت وادی جیلو، یکی از اعضای ارشد حزب الله به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل صبح امروز به یک خودروی سواری در جاده البازوریه-وادی جیلو واقع در شرق شهر صور در جنوب لبنان حمله کردند. در پی این حمله تروریستی علی عبدالحسن نعیم از اعضای ارشد حزب الله به شهادت رسید.

شهید نعیم با نام جهادی ابو مهدی، ۵۰ سال سن داشت و اهل شهرک سلعا در جنوب لبنان بود.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند که شهید نعیم معاون فرمانده واحد موشکی حزب الله بوده و یکی از متخصصین مهم و پیشروی مقاومت لبنان در زمینه موشک و یکی از مسئولین برنامه ریزی و اجرای حمله راکت‌های سنگین (راکت برکان) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در جبهه شمال فلسطین اشغالی است.

بخش رسانه‌ای حزب الله تا این لحظه واکنشی نسبت به این ادعاها نداشته است و احتمال اینکه ارتش اسرائیل با انتشار اطلاعات غلط درصدد دستیابی به اطلاعات صحیح از طریق منابع خبری لبنانی باشد وجود دارد.

موقعیت حمله تروریستی پهپاد اسرائیل در جنوب لبنان / برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید

طبق گزارش ارتش اسرائیل، در هنگام اجرای این حمله تروریستی یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت.

گالانت امروز در اظهاراتی از گسترش عملیات و حملات علیه حزب الله خبر داد و تاکید کرد که حملات این رژیم علیه حزب الله در هر مکانی حتی در بیروت و دمشق اجرا خواهد شد و نیروهای لبنانی در همه جا تعقیب خواهند شد.

حضور گالانت در اتاق فرماندهی عملیات تروریستی ارتش اسرائیل

حملات اسرائیل به جنوب و دیگر مناطق لبنان پس از سفر بی نتیجه آموس هوکشتاین، مشاور ویژه و فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در لبنان به بیروت افزایش یافت؛ البته این حملات مسئله جدیدی نیستند. اما اعلام رسمی آن توسط گالانت واکنش رسمی و تند حزب الله را برخواهد انگیخت. از این رو، حزب الله احتمالا در روزهای آتی دایره حملات خود را توسعه خواهد داد و حملات علیه مواضع مهم‌تری اجرا خواهند شد. توسعه حملات حزب الله در شمال و همچنین نوار ساحلی فلسطین اشغالی علاوه بر افزایش خسارات و تلفات اسرائیلی ها، موج جدیدی از تخلیه مناطق صهیونیست نشین از شمال فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی پهپاد اسرائیلی در جاده الناقوره-صور (ویدیو)

ویدیوی ارتش اسرائیل از لحظه وقوع حمله پهپادی ارتش اسرائیل به خودروی شهید نعیم در جاده البازوریه-وادی جیلو
ویدیو: محل وقوع حمله پهپادی ارتش اسرائیل علیه خودروی شهید نعیم در جاده البازوریه-وادی جیلو
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. هومن شنبه, ۱۱ فروردین, ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

    متاسفانه پاسخ های که حزب الله به رژیم پلید و کودک کش میده اصلا بازدارنده نیست.راکت باران موشگ های گراد بدون دقت و انهدام خاصی فقط برای توجیه افکار عمومی است و گرنه از لحاظ نظامی ارزش خاصی ندارد. و باعث گستاخی و بی پروای دشمن شده

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.