حملات هوایی روسیه علیه مخفیگاه‌های داعش در سوریه (ویدیو)

سه شنبه 14 فروردین 1403 - 00:54
https://iswnews.com/?p=116280

جنگنده‌های ارتش روسیه طی روز گذشته بیش از ۳۰ حمله هوایی علیه مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف سوریه ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنگنده‌های ارتش روسیه در ۱۲ فروردین ماه بیش از ۳۰ حمله هوایی علیه مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف سوریه از جمله الرصافه، اطراف شهر تدمر، السخنه و چند هدف دیگر در صحرای سوریه ترتیب دادند.

ویدیویی از حملات ارتش روسیه علیه گروه تروریستی داعش

نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه پس از حملات اخیر گروه تروریستی داعش علیه نظامیان سوری و متحدان آن در صحرای سوریه، حملات خود علیه این گروه تروریستی را افزایش داده‌اند. طی روزهای اخیر دستکم ۶ تن از نظامیان سوری توسط عناصر گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند که تصاویر تعدادی از آنان توسط رسانه‌های نزدیک به داعش منتشر شده است.

اکنون بیش از شش سال است که عناصر گروه تروریستی داعش در مرکز سوریه فعالیت می‌کنند. این عناصر، تسلیحات و تجهیزات لجستیک مورد نیاز خود را از عوامل پشتیبان داعش در منطقه شمال شرق سوریه که تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه و ائتلاف آمریکایی قرار دارد، دریافت می‌کنند.

همچنین مقامات سوریه و روسیه طی سال‌های اخیر، چندین بار نیروهای آمریکایی مستقر در پادگان التنف در استان حمص را به آموزش و حتی تسلیح گروه‌های تروریستی از جمله داعش متهم کرده‌اند. این اتهام پس از آن مطرح شد که عناصر داعش بارها از مبداء التنف و پشتیبانی نیروهای آمریکایی، حملات مختلفی را علیه نیروهای محور مقاومت و نظامیان سوری و عراقی ترتیب دادند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.