به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” کتائب عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای مشترک ضمن برعهده گرفتن حملات امروز، به اسرائیل هشدار دادند که اجازه تحمیل معادله ای جدید را نخواهند داد.

طی چند روز گذشته جنگنده های اسرائیلی بصورت پراکنده اقدام به هدف قرار دادن مواضع نیروهای مقاومت در نوار غزه کردند و در آخرینِ این حملات، ۳ رزمنده جنبش جهاد اسلامی در غزه بشهادت رسیدند.

 

با توجه به این موضوع و استمرار بمباران های رژیم اسرائیل، از صبح امروز نیروهای مقاومت در پاسخ به این تجاوزات اقدام به بمباران مواضع صهیونیست ها در اطراف نوار غزه کردند. این حملات و تبادل آتش تا هم اکنون ادامه دارد.

 

در همین راستا، امروز کتائب عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با انتشار بیانیه ای به رژیم اسرائیل هشدار دادند که “حمله با حمله و خون با خون جواب داده خواهد شد و به دشمن اجازه نمیدهیم که معادله ای جدید را بر ما تحمیل کند”

 

 

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس چهارشنبه, ۹ خرداد, ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

    دقت بفرمایید گفتن اجازه نمی دهیم معادله ای جدید برماتحمیل کنن واین حملات صهیونیستها به درستی برای تغییردادن معادله این چند وقت گذشته مردم غزه هست
    اسرایلیا میخوان تظاهراتها را بکشن به سمت درگیری نظامی وتمومش کنن و بگن دیدین این تظاهرات و شکستن محاصره رو حماس تدارک دیده بود برای فشار جهانی برما و از زن وبچه ها سواستفاده میکرد در تظاهرات که مارو بی رحم نشون بدن!! این چیزایی رو‌که من گفتم دقیقا لیبرمن وزیر دفاعشون میگفت !!
    باید مواظب باشن نیفتن تو دامشون

    برای اولین باره که تقریبا همه جهان با فلسطین همراه شده چون میگن اسراییل داره جواب تظاهرات مسالمت آمیزو با گلوله میده…

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.