راهپیمایی روز قدس؛ میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند

جمعه 17 فروردین 1403 - 18:13
https://iswnews.com/?p=116514

امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه، میلیون‌ها ایرانی در سراسر مناطق کشور، شهرها و روستاها به خیابانها آمدند و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند و فریاد آزادی‌خواهی سر دادند.

بر اساس آمار و اطلاعات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال با شور و اشتیاق بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد و افراد بیشتری برای اعلام حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

برگزاری سالانه روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه رمضان توسط میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان به عنوان یک بستر مهم و تاثیرگذار برای ابراز همبستگی با آرمان فلسطین است. به ویژه در سال جاری، به‌علت جنایتهای هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و سرزمینهای اشغالی، افزایش مشارکت جهانی چندین برابر سالهای گذشته است.

راهپیمایی روز قدس امسال در حالی در برگزار می‌شود که مردم مومن و روزه دار ایرانی با قلبی مالامال از خشم و اندوه از جنایات وحشیانه چند ماه اخیر رژیم منحوس اسرائیل علیه نوار غزه، داغدار شهدای حمله تروریستی چند روز گذشته رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه هستند و خواهان انتقام خون این شهیدان و تمامی شهدای راه قدس و مردم مظلوم و ستم دیده فلسطینی هستند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.