مواضع ائتلاف آمریکایی در تاسیسات گازی کونکو واقع در استان دیرالزور سوریه هدف حمله راکتی گروه‌های مقاومت قرار گرفت.

گفته می‌شود روز گذشته نیروهای آمریکایی مستقر در تاسیسات گازی کونکو طی سه مرحله هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

همچین گزارشات ضد و نقیضی از حمله پهپادی گروه‌های مقاومت به پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در منطقه التنف واقع در مرز سوریه و اردن منتشر شده است. این اخبار تا این لحظه قابل صحت سنجی نمی‌باشد.

طبق بررسی تحولات جهان اسلام، این حمله بیست و چهارمین حمله به مواضع آمریکایی‌ها در تاسیسات گازی کونکو پس از آغاز جنگ در غزه می‌باشد.

آخرین حمله به مواضع آمریکا در سوریه ۴۰ روز پیش انجام شده بود. لازم به ذکر است از حدود ۴۰ روز پیش و با هدف کاهش تنش، حملات راکتی، موشکی و پهپادی علیه پایگاههای آمریکایی در عراق و سوریه متوقف شده بود. به نظر می‌رسد جنایت اخیر رژیم اسراییل و حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بار دیگر گروه های مقاومت را به این نتیجه رسانده است تا پایگاه های حامی منافع این رژیم یعنی رژیم آمریکا را در منطقه، مورد حملات راکتی و پهپادی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: مقاومت عراق؛ از توقف حملات علیه آمریکایی تا افزایش عملیات علیه اسرائیل

حملات راکتی، موشکی و پهپادی به مواضع آمریکا در عراق و سوریه می‌تواند برای آمریکایی ها گران تمام شود! در آخرین این موارد در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲، در پی حمله پهپادی به پایگاه ارتش آمریکا در منطقه التنف واقع در مرز سوریه و اردن، سه نظامی آمریکایی کشته و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند. در صورت ادامه تجاوزات اسراییل، این حوادث ممکن است دوباره تکرار شود و آمریکایی‌ها نیرویهای بیشتری از دست بدهند!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.