حمله مقاومت عراق به سه پایگاه ارتش اسرائیل در اراضی اشغالی

دوشنبه 20 فروردین 1403 - 10:36
https://iswnews.com/?p=116659

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای از حمله به سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد.

حمله مقاومت عراق به سه پایگاه ارتش اسرائیل در اراضی اشغالی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مقاومت اسلامی عراق با انتشار سه بیانیه به صورت جداگانه، از حمله پهپادی به سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف اراضی اشغالی در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

بر اساس اعلام مقاومت اسلامی عراق، پایگاه یردن در جولان اشغالی، پایگاه یوهنتن و پایگاه الیفالط در شمال دریاچه طبریه هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

این گروه اعلام کرد که این اقدامات را در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی از جمله زنان و کودکان انجام داده و به حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

حملات مقاومت اسلامی عراق طی روزهای اخیر علیه مواضع رژیم صهیونیستی نسبت به هفته‌های اخیر افزایش یافته و به صورت هدفمند انجام می‌شود. تعدادی از حملات پهپادی اخیر توسط سامانه‌های پدافندی ارتش اسرائیل خنثی شد اما تعدادی دیگر نیز با موفقیت انجام شد که اصابت پهپاد انتحاری مقاومت عراق به پایگاه نیروی دریایی اسرائیل در ایلات مهم‌ترین آن بوده است.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این پنجاه و یکمین حمله مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه پس از آغاز جنگ در غزه می‌باشد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.