حمله تروریستی به خودروهای پلیس در شرق سیستان و بلوچستان

چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 00:23
https://iswnews.com/?p=116728

در پی حمله مسلحانه اعضای گروه تروریستی موسوم به جیش العدل به دو خودروی گشتی نیروی انتظامی در شهرستان سیب و سوران، پنج پلیس به شهادت رسیدند.

حمله تروریستی به خودروهای پلیس در شرق سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی حمله مسلحانه اعضای گروه تروریستی موسوم به جیش العدل به دو خودروی گشتی نیروی انتظامی در شهرستان سیب و سوران واقع در شرق استان سیستان و بلوچستان پنج نفر از نیروهای نیروی انتظامی به شهادت رسیده و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.

اسامی شهدای این حمله تروریستی به شرح زیر است:
– سرهنگ دوم محسن کمالی دوست
– ستوان دوم اسماعیل بزی الله ری
– ستوان سوم کاظم ملائی
– استوار دوم حسین سردشتی بیرجندی
– استوار دوم بهزاد بارانی

گروه جیش العدل با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این اقدام تروریستی را به عهده گرفته و مدعی شده است که در جریان این حمله سرنشینان سه خودروی نظامی شامل یک خودروی هایلوکس و دو خودروی سمند را مورد حمله قرار داده است.

افزایش حملات تروریستی جیش العدل در استان سیستان و بلوچستان همگام با تهدیدات رژیم صهیونیستی و ادامه فشارهای این رژیم علیه ایران است. علمای دینی، بزرگان محلی و اقشار مختلف مردم این استان بارها اقدامات شرورانه این گروه تجزیه طلب و افراطی را محکوم کرده‌اند و عدم همراهی خود با این حرکات را اعلام کرده‌اند. مسلحینی که جذب این دست گروه‌ها می‌شوند عمدتا تحت تاثیر اختلافات نژادی و مذهبی هستند که برنامه‌های آن از پیش توسط سازمان‌های امنیتی صهیونیستی و آمریکایی طراحی شده و در جریان جنگ های کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق و یمن و… اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی جیش العدل به شهرستان‌های راسک و چابهار؛ ۱۸ تروریست کشته شدند (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. هومن چهارشنبه, ۲۲ فروردین, ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳

    باید مثل ترکیه که مدتی پیش در مناطق کرد نشین خودش با تمام قوا و امکانات و نیروها عملیات امنیتی انجام داد و پوزه تروریست ها رو به خاک مالید عملیات امنیتی بزرگی تو این استان و با مشارکت تمام نیروها و امکانات انجام بشه. دیگه تو این مرحله نباید مماشات کرد . و این تروریست های وطن فروش رو در افغانستان و پاکستان و هر جای دیگر باید به هر روشی کشت( ترور،بمب گذاری،حمله موشکی،عملیات پهبادی) بدرک فرستاد

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.