شهادت ۶ تن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه در غزه

چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 19:55
https://iswnews.com/?p=116779

در نتیجه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر غزه، ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.

شهادت ۶ تن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه در غزه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۲ فروردین ماه، اردوگاه الشاطی در شهر غزه را مورد هدف قرار دادند که طی آن، ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیدند.

اسماعیل هنیه در واکنش به شهادت اعضای خانواده خود بیان داشت: “خداوند را به خاطر افتخار شهادت سه فرزند و سه تن از نوه‌هایم سپاسگزارم. حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده‌ام همانند سایر مردم به شهادت رسیدند و بین آن‌ها هیچ فرقی نیست. خون فرزندان من رنگین‌تر از خون دیگر فرزندان ملت نیست، همه آن‌ها فرزندان من هستند. خون فرزندانم فدای آزادی قدس و مسجد الاقصی. ما با این دردها و خون‌ها امید، آینده و آزادی را برای ملت، آرمان و امت خود می‌سازیم.”

لحظه باخبر شدن اسماعیل هنیه از شهادت اعضای خانواده خود
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. علی جلالی فر جمعه, ۲۴ فروردین, ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹

    برادر هنیه شهادت ۳فرزند و نوهای عزیزت ر ا تبریک وتهنیت عرض میکنیم دشمن خبیث وسفاک با کشتن مسلمانها می‌خواهد انتقام جنگ خیبر بگیرد ولی کور خواند به فضل الهی فلسطین وقدس عزیز را آزاد خواهیم کرد هرچند مصیبت سخت است ولی خداوند به احترام این شهدا دشمن کثیفرا نابود خواهد کرد از خداوند برای شماصبر خواهانیم درود الهی به مجاهدان نیروهای مقاومت ما پیروزیم انشاالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.