حمله تروریستی پهپادهای اسرائیل در عین بعال (ویدیو)

چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 01:11
https://iswnews.com/?p=117087

در نتیجه حملات تروریستی پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل علیه دو خودروی سواری در منطقه عین بعال، سه نفر از رزمندگان مقاومت در لبنان به شهادت رسیدند.

حمله تروریستی پهپادهای اسرائیل در عین بعال

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” پهپاد تهاجمی ارتش اسرائیل عصر امروز ۲۸ فروردین ماه، در دو حمله جداگانه و با شلیک موشک های هدایت شونده دو خودروی سواری را در منطقه عین بعال واقع در جنوب شرقی شهر صور مورد حمله و اصابت قرار دادند.

در نتیجه این حملات تروریستی، یک نفر به شهادت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند. دو مجروح دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده و با این حساب تمام سرنشینان این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

طبق اعلام رسانه های لبنانی، اسامی شهدای این حملات تروریستی شامل: اسماعیل یوسف باز (ابو جعفر) و محمد حسین مصطفی شحوری (جابر) از اعضای حزب الله و حسین قاسم کرشت از اعضای جنبش امل است.

اسرائیل مدعی است که هدف اصلی این ترور، حذف اسماعیل یوسف باز فرمانده جبهه ساحلی حزب الله بوده است. اسماعیل یوسف باز از اعضای ارشد و باسابقه حزب الله بوده که مسئول حملات راکتی و موشک های ضدزره حزب الله علیه مواضع اسرائیل بوده و درجه وی در تشکیلات حزب الله معادل سرتیپی بوده است.

علیرغم شکست ها و خسارات سنگینی که واحدهای مختلف حزب الله در نبردهای زمینی به ارتش اسرائیل وارد کرده‌اند، حملات تروریستی اسرائیل در جنوب لبنان منجر به حذف نیروهای مهم و ارزشمندی شده و این موضوع در پایان جنگ خلاء بزرگی را بوجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: شهادت عضو ارشد حزب الله در حمله تروریستی ارتش اسرائیل به منطقه سلطانیه (ویدیو)

ویدیوی ارتش اسرائیل از لحظه اجرای حمله تروریستی در عین بعال
ویدیو: محل وقوع حمله تروریستی اسرائیل در عین بعال
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. وافن اس اس چهارشنبه, ۲۹ فروردین, ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

    یکی دیگه مون هم زدن!! آخه چرا ما نباید بتونیم یکبار یکی از فرمانده های اون ها رو بزنیم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.