پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 10:15
https://iswnews.com/?p=117146

سردار حاج اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حملات هوایی ارتش اسرائیل به غزه را تسلیت گفت.

پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

سردار قاآنی در این پیام نوشت، خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

وی افزود قاطعیت و اطمینان خاطر شما در لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آنها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که در جریان حملات هوایی اخیر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطی در شهر غزه سه تن از فرزندان و تعدادی از بستگان نزدیک اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. برخلاف مانور رسانه های صهیونیستی اکثر اعضای خانواده سران حماس در فلسطین ساکن هستند و همانند مردم غیرنظامی فلسطین تحت حملات و بازداشت رژیم صهیونیستی قرار می گیرند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.