سخنگوی القسام: پاسخ قاطع ایران محاسبات دشمن را برهم زد

سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 22:37
https://iswnews.com/?p=117440

سخنگوی القسام: پاسخ قاطع ایران محاسبات دشمن را برهم زد

پیام جدید ابوعبیده سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام:

– ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه سرگردان است و از بحرانی که در آن گرفتار شده برای قتل و کشتار و ویرانگری بیشتر استفاده می‌کند اما مقاومت همچون کوه استوار مانده است.

– دشمن هیچ هدف و چشم‌اندازی در غزه ندارد و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند. دشمن جنایتکار می‌خواهد وجهه خود را بهبود بخشد اما جز خفت و خواری دستاوردی نخواهد داشت.

– به مقاومت و ضربه زدن به دشمن و تا زمانی که جنگ و جنایات ادامه داشته باشد و اشغالگران در وجبی از خاک این سرزمین باقی بمانند، ادامه می‌دهیم. اشغالگران تلاش می‌کنند جهان را متقاعد کنند که همه گروه‌های مقاومت را نابود کردند و این دروغی بزرگ است.

– دشمن جنایتکاری را که هفتم اکتبر در عرض یک ساعت غرور و هیبت آن را درهم شکستیم، طی ۲۰۰ روز نتوانسته هیچ دستاوردی کسب کند.

– دشمن تلاش می‌کند زیر همه وعده‌های خود در جریان مذاکرات زده و زمان بیشتری بدست آورد.

– سناریوی رون آراد شاید محتمل‌ترین سناریو در مورد اسرای دشمن در غزه باشد. (رون آراد نام کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش “اسرائیل” در جنوب لبنان در سال ۱۹۸۶ میلادی است که تلاش‌های اسرائیل برای آزادسازی وی دست سازمان امل لبنان ناکام بود و وی پس از فرار از زندان به علت نامعلومی در مناطق مرزی جنوب لبنان کشته شد.)

– توپ اکنون در زمین جامعه صهیونیستی است اما فرصت بسیار کم است. آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود ما را به مواضع خود و حقوق ملت خویش پایبندتر می‌کند و هرگز از آن کوتاه نمی‌آییم.

– از همه تلاش‌های نظامی و مردمی همسو با طوفان الاقصی به ویژه در جبهه لبنان، یمن و عراق قدردانی می‌کنیم.

– اولین جبهه مقاومت، جبهه کرانه باختری است و ما به هر وجب از خاک سرافراز کرانه باختری درود می‌فرستیم.

– پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد. عملیات “وعده صادق” جمهوری اسلامی ایران موجودیت دشمن را به لرزه انداخت و پس از آن دشمن از مجازات در امان نخواهد بود.

– ما سراسر امت اسلامی را به تشدید تحرکات خود و حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم. مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

– از مردم اردن تشکر می‌کنیم و خواستار تشدید تحرکات آنان هستیم.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.