آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله دوباره به نوار غزه

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 15:02
https://iswnews.com/?p=117451

ارتش اسرائیل در حال تجمیع نیرو و تجهیزات برای حمله مجدد به نوار غزه از محور شمالی و جنوبی این منطقه است.

آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله دوباره به نوار غزه

تصاویر ماهواره‌ای اخیر نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل در حال جمع آوری بیش از ۸۰۰ قطعه تجهیزات نظامی متشکل از خودردهای نظامی و زرهی و لجستیکی در دو محور نوار غزه است. طبق این تصاویر، برآورد می‌شود که حداقل ۱۲۰ دستگاه خودرو در مرز شمالی نوار غزه و ۷۰۰ دستگاه خودروی دیگر در صحرای نقب و در محور جنوبی نوار غزه مستقر هستند.

با توجه به اخبار اخیر رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل قصد حمله مجدد به منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه را دارد و احتمالا این خودروها نیز برای این منظور تجمیع شده‌اند. اما در محور جنوب، احتمال حمله به شهر رفح در هفته‌های آتی همچنان مطرح می‌باشد که نیاز به تدارک و تجمیع تجهیزات و نیروی بیشتری وجود دارد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. Moein چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

    سلام، خستخ نباشید، ادمین جان کسی میدونه این همه تانک زرهی رو از کجا میاره اسرائیل؟ طبق آمار های دو ماه اول جنگ گفته میشد قسام ادعا داشت تقریبا اکثر تانک ها زرهی های اسرائیل رو زده که آمارش تا الان بیش از ۱۲۰۰ تانک و زرهی میشه طبق گفته های حماس اگه حساب کنیم! قبل از حمله زمینی اسرائیل در روز های اول جنگ آمار تقریبی کل تانک ها و زرهی های ارتش اسرائیل هزار عدد اعلام شده بود، اونوقت الان ۱۰۰۰ تانک و زرهی دیگه تجمیع کرده برای حمله مجدد به غزه!!! پس با این تفاسیر آمار و ادعاهای مقاومت یا غربی ها راجب تعداد تانک و زرهی های اسرائیل حتی با وجود تانک های بازنشسته مدل های قدیمی تر مرکاوا هزار عدد بود که الان با این تعداد زرهی جدید و تازه ما زرهی های شمال اسرائیل و نزدیک لبنان و پایگاه های داخلی اسرائیل رو هم حساب نکردیم، پس اسرائیل خیلی بیشتر از اون تعداد برآوردی اولیه تانک و زرهی داره ، اینطور که از شواهد برمیاد احتمالا چند برابر اون آمار!!؟ درست نمیگم؟

    پاسخ
    1. علی اس اس پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸

      سلام برادر شما انگار با این چیزا اشنا نیستی وگرنه این حرف نمیزدی اخه کدوم کشوری میاد امار دقیق تجهیزات و امکانات نظامیش جار بزنه هر کشوری اینکار انجام بده با قاطعیت گفت مقامات احمقی داره وای به حال مردم اون کشوری

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.